Att sno ett varumärke

Man kan ju bli upprörd…

Ett större telebolag går just nu ut i en idiotstor kampanj med snott varumärke…

Vilka signaleffekter och värdegrunder man spelar på torde vara uppenbart… se bilden

KÄRNKRAFT -NEJ TACK! Heter orginalet och vi vurmar det inom folkkampanjen mot kärnkraft och kärnvapen…

Funderar också på Povel Ramell som var en engagerad medlem i Folkkampanjen och dessutom skrev en låt – NEJ TACK!

Undrar om telebolaget tänker sno den oxså…

Kärnkraft -NEJ TACK

Kärnkraft -NEJ TACK

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s